Wednesday, April 7, 2010

You can be young without money but you can't be old without it.


Money... MOneY.... Money!!!!!!!!!


I don't know what to says......................
Just.....

Yes I have more money now...... but......
Do I have to give to people who I know... dia tak kan bayar punya or dia akan bayar 10 years later how???

Yes his my Family.... but.... kalau aku tolong dia... ada ker dia dapat pengajaran??? dia yang salah aku yang kena.... I always help him... but nothing good 4 me.... kalau aku tak tolong mesti aku yang kena kutuk... 10 years I will get Bad Lucks.... padahal bukan aku salah pun.... HOW????????

Okey.. I give him 1 last chance.... and I hope... banyak aku keluar banyak gak la yang aku akan dapat lepas ni.... myb not from him but from other things..... HELP ME GOD!!!....

Ye... aku boleh tolong orang... sebenarnya aku tak kisah pun pasal duit... pernah ke aku kedekut...??? aku hanya kedekut kat orang yang kedekut kat aku & yang tak pernah hargai pertolongan aku..... haiah....... camner?? camner???

0 comments:

Post a Comment