Saturday, April 10, 2010

PinK Car....




Petang ni aku nak tgk kereta............ kalau ada rezeki & aku berkenan aku beli..... aku nak beli yang murah2 jew... duit tak de... n aku taknak hutang bebanyak.. kalau boleh nak CASH je....

asyik pakai keta bapak & adik aku je... marah depa nanti.... ada ke depa cakap aku kedekut.... hihihi... bukan kedekut kat orang kedekut kat diri sendiri.... ada ker... korang nak tau.. aku tak pernah pun beli HANDSET.. sume orang yang bagi... or org belikan.. hihihi... tepon tak perlu cecanggih pun.. asal boleh cakap sudahla... hihi

n lepas ni aku nak cat pink... hahaha... tu pun kalau ada duit lebih.... aku skang gile ngan keta warna PINK.. nak tau sebab nyer..... SEBEBNYA.. aku tak nak adik2 aku yang lelaki pakai.. wahahah.... hihih takde la.. aku suke sebab warna dia CUTE je..

Kalau boleh memang nak beli keta memahal cam kawan2 aku yang lain.. tapi aku kena fikir tuk business aku jugak... kena kereta yang save minyak... n maintenance murah.. hihihi.. keta tuk aku hantar barang kat customer n beli barang.. tak perlulah yang cecangggih...

INsyaallah kalau ade rezeki... mintak2 5 tahun akan datang kereta aku dah lain... lepas abis bayar hutang... hihihi..

Aku suke keta ni CUTE je.....

0 comments:

Post a Comment