Friday, April 2, 2010

BANNER.. BUNTING.. BANNER DAN BANNER LAGI.....

haluuu......


Minggu ni penat tul la.... banyak betul orang tempah banner & bunting....
sebenarnya okla tu.. kira DESIGN aku ni boleh diterima orang la... hihihi.... siap satu banner.. satu banner + bunting lain plak menungu.... ari ni plak dapat satu lagi tempahan tuk wat Bunting.... belum yang bebanyak tu siap... bertamabah lagi..... bukan la nak mengeluh... haih. dapat duit pun nak mengelukker?? ade ke orang camtu.. SUMER MATA DUITAN... sapa yang tak kan??? IT'S OKEY sebenarnya.. hihhiih.... hantar la lagi.. hantar la lagi....!!!

1. 2 pcs Bunting (Diff. Design) for GERAI MAKANAN
2. KEDAI KOMPUTER + CC
3. Kedai Aircond

Tu baru bunting & banner blom lagi lelain design.... minggu lepas je tuk Saloon kecantikan kena wat design tuk dia pyer Pamplet/Brohure + Business Card (ni tinggal tuannya datang ambik je...).. belum lagi yang datang hantar typing.... THANKS GOD... banyak rezeki aku minggu ni...

Minggu lepas punya TOUCH-UP gambar dah siap.... tinggal nak print je lagi.... sorry customer lambat skit.... design-design ni makan masa sikit.....


Ni salah satu contoh banner yang aku pernah buat.... ni banner memula yang aku buat.. mase tu tak teror sangat lagi pasak design2 ni.... tau je la budak Database.... kalau budak Multimedia tu lain la....


Ni plak design bunting tuk customer aku... cube korang teka dia pilih yang maner??? SIMPLE GILER....


Bawah ni plak contoh gambar2 lama yang aku kena TOUCH-UP minggu ni (sbbnarnya banyak lgi).... sib baik tak la teruk sangat die punya rosak.. kalau tak lagi makan masa lama... kengkadang ada gak orang hantar yang gmbrnya takde tanganlah... mulut hilang la... mata sebelah la... n memacam lagi...
kalau bukan orang yang penyabar.... tak leh buat menda ni.... kalau tak sabar... alamatnya sumer tak jadi...





0 comments:

Post a Comment