Monday, August 3, 2009

So Sick (T T)




Lame dh x memblogging ni...
busy la.... kije banyak...
Sabtu & ahad keje 1/2 day cz sabtu kenduri rmh sepupu... ahad jage adik aku yg kembor 2.. busan tul.. mak ngan abah xde tu yg aku kena jaga tu... nak bwk gi kedai aku... x selesa.. cam semak jer.. ye ar dah la 2 org..... kedai pon kecik.... rimas2!!..... abis citer semlam2...
ari ni plak rase cam x sedap badan..... cam demam jer (adik ngan abah aku baru demam 2 2 x keje n gi skolah).. tp aku kene keje gak ye la asyik tutp kedai nnti customer marah plak... dah r 6/8 ~ 9/8 ni nak gi PWTC.. ade IPMEX... hai.... klu adik aku rajin leh die jaga kedai... klu die malas terpaksa la aku tutp kedai ni....


Commercial Print, Packaging, Multimedia & Solutions Exhibition 2009













0 comments:

Post a Comment