Monday, August 10, 2009

IPMEX 2009 ~ PWTC

Ni laa.. gegambar kat IPMEX....

Konika Minolta....

Hari First....

Hari First....

Hari kedua.... ngan my untie.... ntah sape tah yg ambikkn gmbr ni.. beria dia nk tolong kitorg ambik gmbr... sudahnye.... x lawo pon... goyang.. hahaha..


Tgh tunggu driver.... hahaha...


Best gak pegi c2.... tp thn ni pyer x byk company ikut..... berbanding ngan thn 2007 ari 2....
so bleh than la... barang2 + mesin2... pon murah2...
Aku gi saner just tgk price list tuk brg2 yg aku nak beli nanti n pembekal..... cz aku x bawa duit byk (sememangnye dlm bank pon x byk).... hihihi....
aku tggu aku punyer loan kuar.... depa kata dah lulus.. tp sampi la ni xde pon lagi duit nye... lmbt btol.... klu tunggu lagi ar lmbt.... haiih... sabor je la....

0 comments:

Post a Comment