Monday, August 17, 2009

ABC + Kopok Lekor




arini buzy.. dari pagi sampi petang... typing pyer kerja la ni... byk la plak orang antar typing.... dah ar mlm td tido lmbt... type soklan kimia form 6(cikgu sek. men pyer merangkap kwn aku sek. ren.dedulu).... haiz dh bleh dikira byk gak(tp sbb duit pyer psl aper pon ku sanggup.. haih.. mate duitan tul... $ $)... lama2 teror aku kimia nie... sbb smbil type smbil bace... kire pas ni bleh r jwp peksa kimia gak (kimia subj. yg plg aku x suker time sekolah dulu)... ahhaha...
tadi ada org antar srh wat surat perjanjian tanah.... ok la gak msyuk gakk.... cz surat perjanjian ni mahal... okla....sib baik aku ddk kampung... byk tanah nk disewakan tuk tanam padi ker.. pisang ker... pelam ker.. n memacam lagi ar... sumer kn suratv perjanjian... so mmg byk la wat surat perjanjian ni....tpi ade musim2 gak...

4 mkn t/hari aku mkn kopok lekor n ABC jer..... jadilah kenyang gak perut... 2 pon aku mkn kul 4 lbh... bzy pyer psl lar....
~the end~

0 comments:

Post a Comment