Friday, August 21, 2009

SaLaM RaMAdHAN......


Salam Ramadhan untuk semua!


Ramadhan datang lagi.....
yay!!!


Dikesempatan ini aku Mazian a.k.a Princess-ODC ingin mengucapkan selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak 1430 hijrah........

dan...

ingin memohon maaf daripada semua di sini.. di sana...dan sama²lah kita memaafkan semua orang di planet bumi ini k. ;)


*Peace*
arini adik aku yg kembor 2 pon belajar nk pose penoh.... tp lom ape2 lagi yg kakak(Ira) gi makn kopok dlm balang... biler adik aku tegur bru die ingat die posa.... hahaha.. rezeki2..... haish budak2...
kt kawasan kedai aku... kedai aku jer yg bukak.. yg lain sumer ttup... yer r mula posa.... tp busan gak xde.. sorang2 jer keje... yg lain sedap tido n melepak kat rumah... aku pon mula ingat nk cuti...
tpiiiiiiiiiiiiiiii...
sok ade orang nk tengok design kad kawin.. so ari ni kena siapkan jugak... n nk design kat raya (inside)...outside dk kompom... cume nk touch-up skit2 jer lagi.. + check error.........tu orang nyer nk ambik ujung minggu depan.... dalm 1oo lebih gak die nk... (dapat r aku duit raye lebih thn ni....tapi klu 1000 lgi bagus.. ahhaha..) thn lepas die tempah 20 keping jer..... kire ok la design aku.... die tempah lagi... hihihi.........

0 comments:

Post a Comment