Monday, July 26, 2010

Hantu?? Ghost?? REal Ker????

Betul ker hantu 2 wujud??? ntah la... i dont know... ke bayangan kite je... SETAN?? ni confirm wujud.. haha... ntah la...

Malam tadi aku nampak something HITAM?? aku tak tau tu miimpi ke ape... tapi benda tu tindih tangan aku... ddk blh kiri... hitam n rambut je sumer... ntah la.. mb aku ngigau tak...

aku rasa mlm tadi aku bce AYAT KURSI pun tunggang langgang... hahaha... takut punye pasal..
lama gak BENDA tu bertenggek kat belah kiri aku... SERAM GILE....
Tapi dah lepas benda tu ilang.. aku terus tido balik.. haha... ingat tido lebih penting dari perasaan takut... aku memang orang yg mementingkan TIDUR... hihihi takut macam mana pun aku.. aku still bleh tido lepas tu.. lena plak aku tido pas tu.. sampai pagi tadi terlajak tido... pagi td x ingat pun dah pasal tu.. dah malam ni.. baru ingat balik... hihihi...

hantu bagi aku tak wujud,....dgn sebab2 tertentu hantu boleh jadi wujud,....contohnya bila orang jadi hantu,...setan jadi hantu,...jin jadi hantu,...dlm erti kata lain,....hantu adalah jelmaan drpd makhluk2 yg lain,........dari itu jgn takut hantu,...hantu memang takde,...dlm Quran pun takde ayat yg menceritakan tentang hantu,....

0 comments:

Post a Comment