Thursday, March 18, 2010

MarCh 2010...


sungguh buzy 2 bulan ni..... skang baru aku bleh ank edit blog aku ni....


bulan mac ni memacam mende jadi kat aku... tu yang buat aku sebok gak bulan ni...

- cari kedai baru + mengusha-usha mende baru tuk letak kat kedai baru aku....

5/3/2010
-siang sebok banyak kerja... balik je malam tu gi temankan bapak aku gi antar makcik aku pi spital Sabak Bernam... kalau ikutkan malas nak pegi... tapi aku kesian ngan bapak aku drive sengsorang.... malam tu kul 3 pagi baru leh balik dari spital... ngantuk siot... sok dah la nak keje...

6/3/2010
-makcik aku tu masuk wat kat spital teluk Intan...

10/3/2010
- pagi keje... petang gi lawat makcik kat Spital Teluk Intan... makcik aku dah teruk masa tu... 50-50 je lagi... buah pinggang dia dah mengecut tak leh pakai... kesian dah la anak sorang je...
... balik dari Teluk Intan terus gi rumah makcik aku ambik baju sekolah cucu-cucu dia.. depa tinggal kat rumah aku.... bertambah anak mak aku...


12/3/2010
-pagi...pegi Plaza Alam Sentral.... barukan lesen niaga... kena plak denda coz aku lewat... ntah berapa bulan ntah... kena RM 60 hinggit... same rega tuk setahun pyer lesen...... haih.. sudah nya aku wat terus lesen for 3 tahun senang.... tengah ada promosi sebenarnya...haha... + beli barang tuk kedai aku gak.... ok gak Alam Sentral tu.. harga barangnya lebih kurang LOWYAT je.... sebenornya aku tak tau jalan nak gi LOWYAT.. hihi
-petang... sampai rumah belom sempat rehat pun... 5.30 ptg gi ambik anak cousin aku kat sekolah n dalam perjalanan balik... kul 6.40++ dapat telefon dari cousin aku kata mak dia dah meninggal.... Inalillah...


13/3/2010
-pagi kebumi... malam kenduri arwah (semua kat rumah paksu aku sebelah rumah...)

14/3/2010
-kenduri arwah

15/3/2010
-aku demam... adik aku jaga kedai...

18/3/2010
-pagi- PC Utama wat hal.... t.hari.. antar pc pi betulkan...
-petang - tolong orang nak wat kenduri 7 hari...
-malam... kenduri arwah...

19/3/2010
-hari ni aku tak busy..... main tenet je.... hahaha...

HA!!! ESOK MULA BUSY WAT JAIT EMBOIDERY BAJU FOR PRA SEKOLAH....



0 comments:

Post a Comment