Saturday, October 3, 2009



Assalamualaikum.... lame aku x edit blog aku ni....




sebelum syawal abis ni.. aku nk ucap "Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaaf Zahir Batin" 2 u all...




raya tahun ni... aku buzy tul.. n rase penat tol.... ni la tahun raya plag penat....


ntaha r.. sbb dah besau2 ni.... + perempuan besa ar.. buzy klu bab2 raya ni... yer r




raye petama : Dah sememangnye busy....


raye ke-2 : baraan lelaki


raye ke-3 : baraan perempuan + baraan kawan2 adik2 aku....+ masak tuk org kat rumah...


(korang tau ker baraan?????.. emmm.. org yg reramai gi rumah penduduk kmpog dri 1 rumah ke 1 rumah...)


raye ke-4 : balik kampong....meaning baik rumah atok... hihihi... kampong?? x r kmpg.. atok ddk kat Subang...


raya ke-5 : balik kampong kat PERAK = Kuala Kangsar + Titi Serong + Parit Buntar + lain2 tempat...


raye ke-6 + 7 : gi rumah adik nenek yg wat kenduri kawen.. pon kat perak.... "penat tul kat kenduri tu... yer ar kuarga belah depa x ramai.. so yg ade la kena bertungkus lumus.... penat tul".. sib baik x demam


malam raye ke-7 : gi rumah kuarga yg lelain + tido sane + gi jejalan mkn angin mlm....


raye ke-8 : balik Selangor aka Sungai Buluh.... petang kul 6 balik rumah aku.. malam plak abah ajak pi rumah sedar kat Sg. Besar.... malas nk pgi tapi...abah tau jela...haih penat tul....




memang penat....................


end raya story....










0 comments:

Post a Comment