Monday, July 20, 2009

HaRi YaNg BuSaN..........



Hari ni x byk keje.. tggu customer ambik barang n time duit jer...... 2 yg busan tahap berok.....

Tapi

.

.

.

.

.


TeRiMA DuIt 2 yg paling best.... Hahaha.........

(dapat duit saper yg x suker.....jawab??? jawab??? sumer suke duit.....)


abiss tentang duit....

.

.

.

arini ade cust. pelik n aku x penah jumper.... ntah datang dari maner ntah... dari bulan kut.... dah la pelik........ die tgok kedai aku pon buat muke pelik.... x penah nampak pon ... n tyer aku benda yg dah nampak depan mate.. masih nak tyer... dah nampak aku tulis besau2 perkhidmatan kedai aku masih nak tayer.....
"kedai ni sewakan komik ker???,
kedai ni ade internet ker???
kdai ni la.. kedai tu la...." haih... bute ker aper..???
dah ar aku tgh tgk citer best "FATED TO LOVE YOU" mengganggu sungguh....rase cam nak luku jer kaple die 2.... haih.. macam2 jenis org ade kat dunie ni...

tapi.....

(tapi.......... nasib baik ensem.. bleh dimaafkan.. ha3.....)

.

.

.

klu ensem pon tapi bute urup pon x guna.....

hhahaha...
.
.
END Of StOry......




2 comments:

Anonymous said...

mazian...dia nak mengusha ko tu...kui3....
naseb lar ekkk

PRiNcEsS_ODC said...

ceh........................................

Post a Comment